Ezen a honlapon itt-ott aránylag vagány dolgokat láthattok (bukfencek, padok átugrása, rúdon majomkodás), még akkor is, ha abszolút nem vagyok tehetséges és különösebben ügyes ezekben. De nekem számos sérülésem lett és van, amióta az itt leírt cuccokat csinálom. Ez nem szigetkör, ami után max. izomlázatok lesz.

Szóval cukik vagytok, ha ez itt nektek lájk, én értem, mert nekem is bejön, de:

* Légyszi ne próbálkozzatok csak úgy, és főleg ne ökörködjetek. Ha meg meg akarjátok tanulni, menjetek el edzésre, ahol elmondják a technikát, járjatok terembe, ahol erre való felszerelés van.

* Otthon a franciaágy matracán vagy a parkban a rekortánon essetek neki a gyakorlásnak.

* Tessék FOKOZATOSAN haladni! Aki nem hagy ki lépcsőket, az nem fog lesérülni, vagy csak kisebb kellemetlenségei lesznek.

* Ja, és vegyetek térd- és könyökvédőt, kesztyűt és gerincprotektort.

* Meg egy foam rollert – szuperül rendbe tudja tenni “az izomzatokat”.

Aki ezek után megírja nekem, hogy nem így csinálta, és lesérült, azt tuti megbúbozom.


Hozzászólások

Disclaimer — Nincs hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>